FAQ

Proč jde platit jen bankovním převodem?

V tuto chvíli jsem usoudil, že nejjednodušší a ta nejrychlejší cesta je povolit platby pouze převodem na účet. Platbu bankou uskutečníte na základě objednávky. Zboží Vám následně bude zasláno po připsání peněz na účet.

Je možné platit až při převzetí? Zasíláte na dobírku?

Ano, zboží lze zaslat i na dobírku.

Jak dlouho trvá doručení?

Od připsání platby Vám zboží bude doručeno do 7 pracovních dnů.

Jak vyřídím reklamaci?

V případě reklamace si stáhněte a vyplňte tento reklamační formulář a následně zašlete elektronicky na e-mailovou adresu info@hellofriends.cz a nebo poštou na adresu:

Moravská reklamní, spol. s r.o.

Kuršova 984/9

635 00 Brno – Bystrc

Najdu produkt i v kamenném obchodě?

Nyní se produkty nachází hlavně na e-shopu, ale snažíme se rozšířit produkty i do kamenných prodejen. Seznam obchodů najdete na stránce Prodejní síť

Je možno doručovat i na Slovensko?

Ano, produkty zasíláme i na Slovensko.

Udělal/a jsem si fotku s Vaším produktem. Kam ji mohu poslat?

Rádi vidíme obrázky našich klientů s novými produkty. Označte nás ve Vašem příspěvku, na kterém jste s Vaším novým produktem s použitím hashtagu na sociálních sítích “#hfshop”

Nenašel jsem odpověď na můj dotaz?

To nevadí! Svůj dotaz můžete zaslat na tuto adresu info@hellofriends.cz